Höst

Hela familjen hemma en tisdagseftermiddag. Det är inte så ofta!
Det tycker jag är lite kul. Få se hela familjen såhär. Annars är familjen samlad endast på vissa vardagsmiddagar.

Det är skönt att se hela familjen också eftersom jag inatt drömde att både pappa och lillebror dog. Vilket var en fruktansvärd dröm och jag kunde knappt sova för det var så verkligt. Jobbig dröm.

Tidigare idag var jag och en klasskompis på studiebesök på en förskola i någon timme. Kul som alltid att komma ut och besöka sådär. Imorgon ska mitt arbetslag samlas igen och skriva ihop uppgiften lite...


Det är höst nu. Är inte det tråkigt? Eller? Regn och rusk och kallt och mörkt!

Fast fina färger på träden :)


Skrivet av: Kokorochan

svar: bara turista och ha det underbart :D <3



kramar<3

/kokorochan

2010-09-22 @ 19:06:22
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback