Hej!

Igår var en busy day! Verkligen! Fast helt värdelös! Helt värdelöst att slösa tid och energi på det där!
Det vi gjorde HELA dagen var att måla/rita/klistra och annat.... men jag fick inte ut något av det! Nästan ingen fick ut något av det. Fast det var ju lite kul också.... vi fick hålla på med färg och sånt....













Det blev en hel del fina grejer... och det var kul de första timmarna.... men annars..... NÄ!

Jag hade en till sånhär bildlektion idag också! Ännu mer värdelös idag tycker jag...
Dessutom var föreläsningen på förmiddagen inställd så hela dagen idag har slängts bort på ingenting!

En dålig start på veckan helt enkelt!
Jag är förkyld också! Inte kul alls!!!!

Bara en massa klagomål här :P

Hörs senare





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback