Glad men slut

Ojojoj vad jag kom hem sent idag.
Jag kom hem halv sju! och det är verkligen sent enligt mig.

Sen klockan tolv har jag och två andra i mitt arbetslag suttit och jobbat med grupparbetet.... vi satt till och med på tåget hem och jobbade! Det har verkligen varit intensivt!

Här satt vi hela eftermiddagen



Före klockan tolv var jag på en föreläsning.... den roligaste föreläsningen jag någonsin har varit på! Så självklara grejer han tog upp och så enkelt allt blev!
Det är den enda föreläsningen jag har varit på där vi har applåderat precis innan pausen också! För vi brukar alltid applådera efter en föreläsning... men den här föreläsaren fick alltså en applåd extra idag för att vi tyckte han var så bra!

Men nu är jag så slut på energi så jag går nog och lägger mig direkt efter jag har fått en dusch och middag!





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback