fem tusen kronor

Jag KAN vinna 5.000 kronor!
I kurslitteratur!!! Vilken student vill inte det???
Jag måste bara delta! Det finns andrapris och tredjepris osv också!

Jag ska bara lista ut vilken bok en bild handlar om.... och sen motivera varför jag borde vinna...

Fick en liten lapp med i posten bland några böcker jag hade beställt....
Jag brukar inte ofta vara med i tävlingar och så... men eftersom jag typ skrek när jag såg detta så antar jag att hur många andra studenter som helst kommer försöka vinna också!

Det vore såååå kul om jag vann! :D






Skrivet av: sanna :3

5000 är inte helt fel :O ! jättefin header ^^

2010-09-08 @ 20:39:18
URL: http://handlingar.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback