Ballonger och Madrid

Det hänger något i lampan!



Det är ballongerna från min och syrrans födelsedag för snart en månad sedan! Ballongerna har alltså hållt sig rätt länge.

Syrran har flera gånger sagt att hon kan döda dem, ta hål på dem, slänga dem... men jag vägrar!!
Jag har minsann betalat 20 kronor för dem och jag tycker om dem så de ska få hänga där så länge den kan! :D


Appropå detta.... (att jag tog en bild nyss) så har jag fått min kamera tillbaka!!

Min kamera har varit på lagning för den ramlade nerför ett berg (läs: "tappades" från ett fönster)...

Nu kan jag ta bilder igen och nyss tittade jag på några bilder jag hade i minneskortet och jag hittade den här!!
Detta är beviset på att jag, min syster och hennes kille har varit i Madrid!!!



Vi bytte plan i Madrid på hemresan från Marocko.... och vi hade tid på oss så vi gick ut från flygplatsen!!! Så vi har varit i Madrid!!! Eller Spanien åtminstone!!

Coolt va!? ;D

.........

Nyss dök min morbror upp i dörren och gav oss lite bröd! Min minsta lilla kusin var med! och jag bara älskar den där lilla dockan! Hon är såå söt och hon har blivit så stor nu! 8 kilo väger hon nu! Åh världens goaste!
Fast såklart är ju min andra kusin väldens goaste också! och världens bästa storasyrra till världes sötaste lillasyster. Jag älskar det när jag får träffa dem! ♥♥

Ha en fin kväll :)


Skrivet av: Kokorochan

svar: aaww tack :'3 <3 men ät inte upp mig är du snäll D8 en tugga kan du få, men inte mer xD



kramar<3

/kokorochan

2010-09-12 @ 21:48:59
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback