vad jag gör just nu

Ett av mina favoritintressen är att titta på japanska animerade serier. Jag kan plöja igenom en hel serie på en dag! Jag tycker att det alltid är så spännande. Den genren jag tycker mest om att kolla på heter shoujo! :)
Jag brukar alltid kolla online och gratis som sidor jag har länkat i min högerspalt... 

Just nu tittar jag på en serie som heter Amagami SS. Den handlar om dessa tjejer på bilden. Fast det är en kille som har huvudrollen. Killen blir tydligen kär i varenda en av dessa tjejer vid något tillfälle och tjejerna blir kära i honom också... men varje tjej har en egen historia. Så det är några avsnitt för varje tjej och vad jag har förstått är det ett glatt slut för varje tjej, de levde lyckliga i alla sina dagar... men sen börjar nästa historia om nästa tjej!

Hittills tycker jag att serien är bra. Dock började den dåligt för jag tyckte inte om den "första" tjejen ;P



Så detta är vad jag gör just nu och antagligen gör imorgon också ^^


Skrivet av: Fanny

Nu har du chansen att hjälpa mig att förbättra min blogg! Kommentera inlägget "I got a mission for you!" och skriv vad du vill se mer utav! See you there, KRAM FNYLEN

2010-10-22 @ 22:50:33
URL: http://fnylen.blogg.se/
Skrivet av: Becka ^-^

Oooooh :) vänta, blir han kär i allihop? :O ja har själv bara sett första avsnitten så ja har ingen koll ^^'



... nice blogg, btw ^^

2010-10-25 @ 22:12:00

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback