Bok?

Det går segt och långsamt och jag är osäker på hur jag ska formulera mig...

...men jag vet att jag så småningom kommer arbetet bli färdigt..... för jag skriver del för del och så småningom kommer varje del samlas upp till ett bra arbete. 
Men för att vara på den säkra sidan ska jag åka in till skolan någon dag och sitta vid en dator där istället, för att då vet jag att jag får saker gjorda!



Nå... vad mer kan jag berätta?
Jusste... jag läser ju inte bara kurslitteratur. Jag läser för nöjes skull också förstås! Just nu läser jag Haruki Murakami men jag har bara några sidor kvar så jag har varit ute efter en ny bok på sistone... men jag vet inte vad jag ska läsa? :s

Jag brukar känna mig så vilsen när jag står där i bokaffären med alla dessa böcker framför mig... jag vet inte vad jag ska leta efter... och man kan inte direkt se på utseendet om boken är bra heller.... 

Men nu borde jag gå tillbaka till arbetet!

hörs senare...

Skrivet av: Kokorochan

svar: det är jobbigt det där xD jag kan ha svårt med skor också :O fast inte lolitaskor, det är mera festskor jag har svårt med :P jag har bara ett par högklackade jag kan gå ut i haha!



kramar<3

/kokorochan

2010-10-14 @ 16:59:16
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: FIONA - ja, som hon i shrek

hehe nej, irland!

2010-10-14 @ 17:12:36
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback