stressad

Hej!

Jag känner mig ganska stressad!
Jag kom på när jag gick hem från tåget att jag ska ju på teorilektion ikväll! Och jag som inte har läst läxan tills idag! En vecka har jag haft på mig men inte ett enda tillfälle har lämnats till det!

Nu när jag kom hem kände jag hur fruktansvärt hungrig jag var! Så jag har stått och darrat medan jag gjorde mackor! Också tryckte jag i mig dem och är fortfarande hungrig!? Men jag måste ändå hinna äta middag innan jag och syrran sticker iväg på teorikursen, så det ska väl gå bra...

Här satt jag och åt lunch i skolan idag...



Det finns gott om mikrovågsugnar! Vad jag vet finns det tre sånahär mat-rum i skolan... Smart!



Senare tog jag ju en cappuccino i cafeterian (och en bulle)... gott!



Nu ska jag planera middag och läsa lite i körskolsboken! Jag kanske hör av mig lite senare ikväll :)





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback