Söndagsproblem

Jag är som Alfons Åberg.... "Jag ska bara......"

Men jag måste ju vara lite ansvarsfull och ha lite självdisciplin nu! Jag måste ta tag i skolarbetet även om allt annat verkar så himla mycket bättre att hålla på med.

Det är lite svårt :P



Det är så mycket enklare att inte göra det ;P

Men jag måste....


Annars har jag städat en del i mitt rum. Igår fick jag en knäpp. När jag hade städat upp en massa i mitt hörn av rummet så kom jag bara på att det här går inte! Jag måste ha mer förvaring! Det blir bara en massa röra och vissa saker måste kunna ligga framme... och grejen är att det inte finns plats för grejer att ligga framme. Det som ligger framme är bara det som inte får plats någon annan stans.
Men nu är det andra bullar som gäller. Jag ska möblera om! Mitt databord och datastol åker ut och in kommer en till bokhylla och en annan stol! Det kommer finnas så mycket mer plats sen! Jag ska göra en före och efter-bild så man tydligt kan se! ^^

Jag funderar på att baka en kaka senare... eller muffins? Hur låter det? ;D



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback