Pocahontas

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder på Pocahontas!

Ännu en Disneyprinsessa! Eller... hon är ju ingen prinsessa men jag brukar klassa alla dessa tjejer från disney bland disneyprinsessorna. :)

De här bilderna är tagna från deviantART där jag brukar kunna hitta en massa fina bilder/foton/skisser!
Här är några favoriter på Pocahontas!

av: Flamestaff

av: Micke89Eli

av: Blumina

av: mipiel

av: lpdisney

av: lolita_art

av: alicexz


Visst är bilderna fina!?
Jag tycker ansiktsuttrycken i bilderna är så verkliga! Så bra tecknat!

Länk till deviantART finns i min högerspalt.

Nu har jag inte många disneyprinsessor kvar! Men som tur är verkar det som om disney håller på med fler disneyfilmer! T ex kommer "Rapunzel" (Tangled) ut snart! ^^
Någon mer som älskar disneyfilmer!?

Skrivet av: emi

Man kan hitta så mycket fint på DeviantArt, älskar disney så jag brukar också söka efter bilder på just disneyprinsessorna där :D Har du någon favoritprinsessa? ^_^

2010-10-17 @ 11:04:08
URL: http://talesfromthelab.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback