lunchrast

Tjena tjena! ^^

Just sitter jag i skolan och tar en liten lunchrast!
Två timmar lunch blir det..... för att jag blev hungrig klockan elva och gick ifrån datorn i medieteket då... och eftersom det är stängt mellan tolv och ett och jag kanske tar en timmes lunch... då komemr jag inte in när jag har lunchat färdigt vid tolv! Typsikt! Jobbigt! Men jag tar en liten extra paus vid datorn i biblioteket nu istället. Datorn här är sämre än i medieteket, annars hade jag ju kunnat sitta här hela tiden! ;P

Jag känner att jag är klar i huvudet idag. När jag väl sätter mig med arbetet så blir det bra. Vad klokt av mig att åka till skolan idag ;D

Cappuccinon i skolans cafeteria är bäst ^^ Den brukar pigga upp mig! Men  på grund av det och att jag inte kan jobba på hela femtio minuter så blir jag lite frustrerad på nåt sätt :P



Hörs senare



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback