Heltidsjobb

Nu var då första teorilektionen slut!

Det var faktiskt riktigt roligt! Nu blev jag helt inne i körregler och en massa annat! Men det är bara för att körskolläraren är så himla rolig. En pratkvarn och gör allt roligt! 



Det här är nästan ett heltidsjobb också. Så jag vet inte riktigt om jag kommer klara det... eftersom skolan är ett heltidsjobb och just nu är det mycket som händer.... men jag får ta det som det kommer


Så... imorgon tänkte jag ta sovmorgon, eller åtminstone sova fram tills jag vaknar ;P
Sedan ska jag sitta och rita upp hur jag ska göra min examination (den roligaste delen). Sen är det bara att sätta igång.
Jag måste ta någon tripp till skolan någon gång också... eftersom jag ska analysera filmer och det bara är en jag kan se hemifrån, så måste jag använda skolans dator där de två andra fungerar! Jobbigt!

Kul!

Nu blire natten!





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback