Godmorgon!

Jag vaknar med värsta träningsvärken i axlarna/nacken! 
Pappa kanske tog i lite för hårt när han masserade mig igår :P

Nu på morgonen har jag ätit risgrynsgröt och sen satte jag på en film med Catherine Zeta Jones! Men nu ska jag plugga! Det blev inget av det igår och jag får lite ångest!!

Igårkväll..... när jag låg i sängen med värsta huvudvärken så bad jag om att den skulle försvinna! Och tacka någon! för att jag somnade och vaknade utan huvudvärken!! ♥

nu behöver jag kaffe!


Skrivet av: emi

kaffe <3



sv: Skönheten och odjuret är min favoritfilm också :D Men Ariel är nog den karaktär jag tycker bäst om tror jag.

2010-10-17 @ 12:39:07
URL: http://talesfromthelab.blogg.se/
Skrivet av: emi

svar: Ja de har ju gjort så många bra filmer, det är svårt att ha en favorit haha :)



Jag har sett fram emot Tangled i månader, ända sen jag fick veta att de skulle göra en version av Rapunzel :) Tycker den verkar bra och den ser otroligt fint gjord ut, så jag ser verkligen fram emot att se den när den kommer på bio ^__^

2010-10-17 @ 13:35:52
URL: http://talesfromthelab.blogg.se/
Skrivet av: Hachi~

hahaha, jag vet inte xD det är många som ritar bilder, och tja, gör filmer av dem, spelar inte sin röst, redigerar dem... antar att det är på det sättet + att den personen/personerna var sjukt uttråkade x'D

2010-10-17 @ 14:51:51
URL: http://mewemmis.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback