Fina armbandet



Så! Vad har hänt sen sist jag skrev?
Jo, i söndags på eftermiddagen och en del på kvällen satt jag och läste i kurslitteraturen. Men hur mycket nytta hade jag av det då?? Typiskt att man sitter med hur mycket sidor som helst också går man knappt igenom det i skolan!

Jag åt en jättegod lunch i skolan idag. Det kostar 70 kronor och då får man välja av två rätter eller veg. Jag som är veg tog ju veg.... och idag var det rotfrukter med champinjoncrepes och kesoröra! Supergott! Också får man salladsbuffé och kaffe på det. Super!

Imorgon blir en upptagen dag också. Sitta med grupparbete först och sen ha en muntlig examination på eftermiddagen. 

Förresten.... vart tog mitt fina armband vägen? Varför har jag inte använt det?? Jag måste leta fram det!!



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback