En plupp

God eftermiddag! 

I morse gick jag och syrran hemifrån samtidigt. Vi gick tillsammans ner till stationen, men hon åker åt ena hållet när hon ska jobba och jag åker åt andra när jag ska till skolan. 
Jag skulle ju ringa min tandreglerare idag och höra vad som ska göras med min tandställning, eftersom en plupp lossnade i fredags! Men jag fick komma in på en gång utan problem och det fixades jättefort och det var ingen stor grej. Vad bra!


Sen åkte jag vidare till skolan och satt och skrev där ett tag. Det är så lugnt och skönt där... och datorerna är stora och stolarna är bekväma! Men jag blev hungrig ganska fort, så jag köpte lite lunch och en kaffe och sen åkte jag hem. Fast först stannade jag på Lindex och köpte bland annat en tröja till mamma och cancerfondens rosa band! Så nu får det rosa bandet pryda och lysa upp min jacka ^^

Nu ska jag fortsätta att skriva på skolarbetet! tillsammans med en kopp te! ;D




Skrivet av: johanna

sv.åhh tack så mycket :D!

2010-10-18 @ 14:37:10
URL: http://johannarinzen.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback