En blåsig dag

Dagens låt: Search And Destroy - 30 seconds to mars

Jag har lyssnat mycket på 30 seconds to mars på senaste tiden. Varje dag liksom längtar jag till jag får sitta vid datorn på spotify och lyssna på 30 seconds to mars. Det är härlig musik tycker jag :)

Mina dagar nuförtiden är så upptagna nu så jag är glad att jag åtminstone får ha min musik att lyssna på när jag kommer hem.

Igår tog jag en tidig kväll.... jag satte mig i det tysta och lugna köket med en favoritbok och fötterna i fotbad också pysslade jag om mina naglar. Det enda som saknades var en kopp te...



Idag har jag suttit med grupparbete hemma hos en klasskompis och det ska jag också göra på fredag! Men imorgon ska jag på basgruppsdag.... då är det alla som pluggar till lärare från mitt område som träffas och har ett slags möte. Brukar vara ganska roligt!

Men just nu ska jag stilla mitt sötsug! :D


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback