den ultimata serien

Med regelbundna mellanrum brukar jag titta på en speciell serie. Det är den ultimata serien med allting i. Därför är den så bra och därför kan, åtminstone jag, se den hur många gånger som helst. 

När jag har tittat klart på hela seriens 24 avsnitt så känner jag mig nöjd! och glad och har hopp och lycka! Men sen går det ett tag och jag tittar på helt andra saker och har helt andra saker för mig... och så småningom börjar jag tänka på serien igen... sakna den.... känna att jag behöver titta på den snart igen. Det är som om serien fungerar som terapi för mig. Den ger mig verkligen en speciell känsla.

Jag vet inte vad mer jag ska säga förutom att rekommendera den. Fast det har jag redan gjort hur många gånger som helst tror jag ^^

länk länk


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback