Datorn

Någon mer som har lust att koppla bort vardagen en stund?
Jag är rätt trött på datorn... det är lätt att bli trött på den när man sitter vid den i mer än tolv timmar om dagen!
Dock kan jag hela tiden hitta på en massa saker jag kan göra på datorn.... så det slutar aldrig!



Musiken är nog det enda som håller mig kvar!
Jag ♥ Spotify

Idag har jag bland annat lyssnat på 30 seconds to mars, Creed, Neverstore, Late Night Alumni...


Skrivet av: Hachi~

Hej hej! hittade din blogg via Kokoro's :3

Jag ville bara säga, jätte fin blogg! :D Sen vill jag också passa på att fråga, vart du hittar alla dessa skit söta små gubbar? (smajlisarna!) Jag hoppas det är okej om jag sparar några? jag har inte så många :'3

2010-10-15 @ 16:23:19
URL: http://mewemmis.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback