bytte ut stolen

Godmorgon!

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma och plugga. Kroppen sa bara nej när jag vaknade i morse. Det är inte så att jag känner mig jättetrött eller så... jag vill bara känna mig bekväm här hemma idag.... slippa bära på den tunga ryggsäcken och slösa tid på att åka tåg....



Jag är så himla trött på min rullande datastol som står i mitt rum.... så jag rullade ut den och placerade den med den här korg-stolen! Den som jag ändå hade tänkt ha här inne sen när jag fått in en ny bokhylla och fått bort skrivbordet.... som jag pratade om förut, att jag ska möblera om!

Den är så mycket bekvämare! 



Men nu måste jag sätta på mig en tröja! för jag har bara en t-shirt på mig och fönstret öppet! 
Sen ska jag börja plugga ;D



Skrivet av: luffi

Hejsan!



Allt bra med dig idag!? Kram

2010-10-20 @ 09:51:45
URL: http://www.luffi.se

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback