söndagskväll

God kväll.

Idag är det ju Fars dag! :) Vi har grattat pappa lite idag. Han har fått tårta och några presenter. Ryggmassage också hehe ^^

Nu på eftermiddagen tyckte vi att vi skulle ha lite familjetid. Efter tårtan så satt vi kvar vid matbordet och spelade ett spel!
Rita och Gissa hette det. Vi satt i nästan två timmar! :D Det var riktigt roligt. Det är inte ofta vi gör något sånt. Hur ofta håller någon familj på med något sånt så länge?

Nu är det middagsdags och vi fixar i ordning hemmagjorda pizzor gjorda på tortillabröd ;D

Sen ska jag titta på ett till avsnitt av Merlin, säsong tre av den brittiska versionen som gick på svt förut... det är så spännande! :) Jag kollar på den här sidan!





och en bild på mig. dålig kameraman - mamma. och jag med en gammal kofta och inget fräscht ansikte, sliten :P 



Ha en trevlig kväll :)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback