den sitter kvar en stund till!

Det har varit en bra dag idag. Jag har fått ut mycket av handledningssamtalet idag med min lärare, handledare och klasskompisar. Nu vet jag vad jag ska göra med barnen nästa gång! ^^

Det blev så tight med tid idag så jag hann inte äta lunch och sen var jag tvungen att springa till tandläkaren... så jag fick äta min lunch i stil av en macka runt tre....
Och gissa vad som hände hos tandläkaren!? Han sa något i stil med, jaha nämen du har ju tandställning!... som om han inte hade tänkt på att den inte var ute än! Den ska ju komma ut vid jul har vi sagt nu ju. Men den glada nyheten nu är att jag slipper de jobbiga gummisnoddarna! Så det är verkligen inte långt kvar nu! :D




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback