orka?

En grej jag har tänkt på är att nu när jag är ute på praktik så är ju jag trött när jag kommer hem, nästan helt slut och får huvudvärk osv..... men när jag är i skolan och pluggar så orkar jag längre.
Det har hänt att jag har suttit till klockan fem och till och med till klockan åtta/nio med ett arbete i skolan... ändå har jag orkat. Men på praktiken orkar jag bara ca sex timmar.
Varför är det så? Är det inte lika jobbigt att sitta och läsa eller skriva något i skolan som att sitta och leka med barn? Är inte det lika "jobbigt"?



Skrivet av: Hachi~

Dem tycker jag också mest om :) Jag provade den med glassen, men den stack ut jätte mycket ur menyn, eftersom det var så stor :c Så det fick bli den med svart bakgrund ;)

2010-11-03 @ 19:28:13
URL: http://hachi.se
Skrivet av: nea

Hmm, kanske för att du är mer "fysisk" när du arbetar med barn. Du använder kroppen mer än när du sitter på en stol och pluggar, vilket gör att du blir trött. Sen kanske du tänker mycket på hur du ska agera när du arbetar med barn. Man tänker liksom på ett annat sätt, som kanske tröttar ut?

2010-11-04 @ 10:35:20
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback