lördagstripp

Idag har jag varit borta nästan hela dagen. 
Jag, lillebror och mammapappa åkte till Uppsala. Vi strosade runt på Ikea och senare åkte vi omkring i Uppsala stad och tittade på slottet och lite annat. När solen började försvinna åkte vi till kyrkogården. Där satte vi ljus och en prydnadsgrej, en sådär gjord av grangrenar och kottar i mitten.  
Jag tycker iallafall att det var en trevlig dag :)

Här är en bild på mig från Uppsala slott.



Fin utsikt va? Det är jättefint där uppe!



och här är en bild på mig och lillebror vid gravstenen. Det är min morfars föräldrar som ligger där.



Det var så mycket folk på kyrkogården! Och en massa ljus över allt! Så fint!



Men nu är jag hemma och ska ta en lugn lördagskväll. 




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback