lördag

Hej! Trevlig helg!

När jag vaknade upp i morse hade jag absolut ingen lust att sticka iväg till något centrum och knata runt... som jag hade tänkt. Jag vill ju leta julklappar.... men det blir väl inte den här helgen.

Istället har jag hjälpt till att fixa här hemma. Vi städar och fixar och har börjat pynta. Eftersom det är första advent imorgon så vill vi ha det fint här hemma! :)

Stjärnan i mitt och syrrans rum är uppe! Den satte jag upp.



Resten av rummet ser inte lika fint ut som i fönstret just nu.... det kan man se bakom mig...



Ikväll blir det fin middag. Jag, mamma, pappa, syrran, hennes kille och eventuellt mormor och morfar kommer till middagsbordet :)

Nu ska jag följa med mamma till tvättstugan och hjälpa henne att mangla något.


Skrivet av: Hachi~

sv: ja, det tycker jag också! :D kommer inte heller på något bra xD förutom "Hachi's teaparty" då ;3

2010-11-27 @ 14:58:59
URL: http://hachi.se
Skrivet av: FIONA - ja, som hon i shrek

ja det är grymt :D

2010-11-27 @ 17:27:28
URL: http://lovefiona.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback