lasse åberg

Jag sitter och snaskar på godsaker som jag har hittat i skåpen här hemma ^^ och tittar på Skavlan just nu. Jag tänkte se på en film eller nåt egentligen men jag kunde inte bestämma sig och sen fastnade jag framför Skavlan.
Lasse Åberg är med! Jag tycker om honom! Hans filmer är så bra! Och hans museum är också häftiga. Jag har varit på hans museum i Bålsta. Han var där den dagen faktiskt! (4 år sedan)

Lasse Åberg är så härlig. Älskar Stig-Helmer... och hans samlingar och skapelser... bara de här glasen; Mussaka och Packad mus.... hur klyftigt är inte det?? :D
Snart tänker jag dock fortsätta titta på någon av mina anime-serier! :D



Skrivet av: nea

Jag älskar också Lasse Åbergs Stig-Helmerfilmer :D dom är så sjukt bra :D

2010-11-27 @ 12:22:19
URL: http://neaityskland.blogspot.com

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback