en gammal låt...

Är det någon som kommer ihåg den här låten? Det var hur länge som helst sen jag hörde den sist. Hade helt glömt bort det....

Men jag läste någonstans att gruppen, Garbage, är förenade igen och ska släppa ett nytt album. Så då slog det mig att jag brukade ju lyssna jättemycket på den här låten! Jag var ju tvungen att leta upp och lyssna på den nu igen ju ^^

Jag vet inte när den här blev känd, men det är ju ett 90-talsband så..... dock började jag inte lyssna på sån här musik förrän jag var 13, vilket var på tvåtusentalet då....




Den sätter sig i huvudet! :)

Fast det kanske inte är så bra.... refrängen går ju bara om och om igen så det kanske bara blir tjatigt hehe....





Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback