campus och sandaler

Jag vet inte hur mycket folk därute är intresserade av min skola och min skolgång osv. Men jag tänkte visa upp här hur min skola ser ut från fågelperspektiv :)

...tog en bild på campuskartan som hängde i hus A, som jag var i idag.




De röda små sträcken visar min väg upp från tunnelbanan till skolan.

Jag brukar för det mesta vara i J-huset och i T-huset går jag oftast på föreläsningarna. Annars är det föreläsningar i K-huset. Det är "the main house" och där ligger också mitt kära kafé, där jag köper mina mellancappuccinos ^^
Ibland är jag i O, A och C också men det är inte så ofta. 

J-huset är ett bra hus. Sen är det rätt roligt för man kan gå ända bort till K-huset därifrån för att hämta kaffe.... genom att bara gå inomhus! Det finns genvägar ;)




Nu till något helt annat.
Syrran plockade upp ett par sandaler till mig när hon var i centrum för någon dag sen. Jag har spanat efter ett par nya sandaler och syrran ringde och berättade att hon hade hittat ett par.



Jag tycker de är snygga. De är väldigt bekväma också! Så det vore väl inte logiskt att lämna tillbaka dem?
Eller???? Jag funderar fortfarande, men jag tror att jag behåller dem.

Kom sommaren.... komsi komsi.... ^^






Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback