Tvilling

Det är roligt när man upptäcker att man låter precis som sin syster när man talar.
När jag satt vid middagsbordet idag och alla pratade och sen sa jag något (kommer inte ihåg vad det var) och strax efter så tänkte jag.... det där kunde lika gärna syrran ha sagt för det lät exakt precis likadant....

Någon som inte har en tvilling skulle säkert freak out men jag som vet att jag och syrran låter precis likadant bryr mig knappt om det eller tänker inte ens på det. Men i vissa fall (som detta) så kan jag stanna upp och tänka och förvånas lite.

Jag kan rabbla upp en massa andra saker som jag vet att vi gör lika eller som vi är lika på osv... men det är sådana saker som jag inte tänker på vanligtvis. Men som sagt så stannar man ju upp ibland och märker att nämen nu sitter min klon bredvid mig 



Skrivet av: - JenU

Svar: Tack.

Allt bra med dej idag? =)



Kram♥

2010-05-17 @ 18:25:39
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback