Sommarvärme

Hur kul är det att vakna och tro att man har försovit sig? Man sätter sig käpprak upp i sängen och letar efter närmsta klocka. Och när man väl har sett klockan och ser att man gott kan sova en halvtimme till så har man redan vaknat till så mycket att man inte kan somna om igen!

Det är ju inte första gången det händer :P

Men idag har varit kul. Jag följde med en liten grupp barn i skogen. De fick bestämma vad de vill göra idag.... de hittade massor med kojor och sen gick vi ner till skolbarnens lekpark. Det var riktigt kul. Jag har ju gått i den skolan och jag kommer väl ihåg var och vad jag har lekt där! ^^

Vilket väder vi har haft idag! :D Men man blir ju lite trött när man är ute i solen hela dagen. Iallafall jag blir det. Så därför somnade jag i några minuter alldeles nyss :P
Imorgon ska jag ha kortare byxor och lite tunnare kläder. Tänk att värmen skulle komma så fort!

Förresten!! Jag har räknat ut att jag får sommarlov om mindre än tre veckor!!! :D  yay ^^

Idag.... gissa vad som sprang in på gården idag?  En svart katt. Och gissa vad barnen gjorde? De sprang efter med pinnar i händerna. Och såklart blev katten rädd och sprang som en pil ut från gården :P Stackar barn som bara ville klappa... och som inte fattar att den bli rädd när de kommer sådär springande :P



Vi hörs senare ;)



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback