Måndag

Hello people!
Det verkar som om förskolan kör på asiatisk mat och asiatiskt tema den här veckan....
Det var curry idag och dessutom fick barnen titta på exotiska frukter på samlingen... Vet inte riktigt hur allt det här hänger ihop, men det verkar som de har lite för mycket på gång. Matte-tema plus vår-tema och skansen-tema och nu asiatiskt också? 

Imorgon ska jag på möte med skolkompisar och andra människor som pluggar till lärare. Vi ska snacka och lyssna på miniföreläsning. En kort dag. Jag hoppas att jag kan få ut nåt av detta möte och att jag får hjälp med mitt arbete :)

Alla bilder från Kålmården i lördags kanske kommer upp ikväll. Jag tror det är ganska många bilder och lite mycket som jag vill berätta, men jag tar väl bara med det roligaste :)

Nu ska jag käka middag ^^


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback