Klippning

Sista gången du ser det här håret! För imorgon sticker jag till frisören och klipper mig kort igen!



Jag har nog hittat min frisyr nu.... min egen färg och kort...

För länge sen hade jag långt, men jag tror inte att jag passar lika bra i det. Fyra år sedan?



Skönt med klippning! Mitt hår håller på att bli slitet! Det var ju före jul jag klippte mig sist!



Skrivet av: Kokorochan

svar: det tänkte jag också på :( men en del gör det ju bara för att dom behöver/vill ha pengar!



det är bra, det ska man göra :) vilken tur för tjejen att det var du som hittade den och inte någon annan, som kanske hade tagit den.



kramar<3

/kokorochan

2010-05-31 @ 16:40:55
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback