Kaffepanna?

Jag läste just Kenzas blogg och tittade på en videoblogg som hon har gjort.
Hon visar upp vad hon har i sin väska till vardags. Bara det allra viktigaste säger hon.



Men var är det man ser? Jo förutom mobil och plånbok och allt sånt så har hon en kökskniv och en ensam sko OCH EN KAFFEPANNA!

"...det som alla tjejer har i sin väska..." Ja visst... och kaffepannan har hon i väskan varje dag ifall hon blir kaffesugen.
Meh... hur funkar det liksom haha xD Man måste ju ha hela kaffebryggaren för att få kaffe i den där (+ eluttag!).

Och skon då? Kenza säger att hon har en extra sko ifall man tappar den ena.... Hur vet hon att hon tappar just den högra skon då och inte den vänstra!?!? xD

Haha hon skojjar säkert med sina läsare, men om hon är allvarlig så är det ju lite kul, men det tror jag knappast att hon är. Det är väl inte omöjligt att hon har kniven i väskan, men skon och kaffepannan är ju liiite onödiga :D



Skrivet av: Kokorochan

svar: haha vilken skum dröm xD men jag känner mig smickrad att jag var med i den hihi ^//^ blev kakan god i drömmen? :D



kramar<3

/kokorochan

2010-05-11 @ 15:20:31
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback