Kaffe

Det känns så skumt, men lite busigt och roligt att smyga in i lärarrummet runt lunch. Det är ju samma lärarrum med nästan samma lärare som jag hade när jag gick i högstadiet. Och nu är det jag som går in där som vilken lärare som helst och trycker på en knapp på en maskin för att få fram lite kaffe... också kan jag slinka ner i en stor soffa om jag vill..... också ser jag alla elever som går omkring i skolan (genom ett slags fönster).

Det där lärarrummet är nästan alltid tomt när jag är där. Så det är lite extra speciellt. Stort och vitt och rätt fint faktiskt. Fast jag har aldrig vågat slinka ner i soffan eller en stol, jag går alltid tillbaka till avdelningen och dricker mitt kaffe där. Tänk om jag möter några av mina gamla lärare, då måste jag stå där och prata om "framtiden" som det oftast blir när man möter sina gamla lärare. Jag har råkat stöta på några, och det är iförsig lite roligt men samtidigt vill jag smita tillbaka till avdelningen så fort som möjligt hehe...

Jag sitter faktiskt och dricker kaffe just nu ;)
Jag vet, klockan är nio på kvällen.... men jag kan faktiskt somna ändå. Jag har inga problem med det. Ibland blir jag jättetrött två minuter efter att jag har druckit kaffe. :P



Godnatt!!


Skrivet av: TVILLINGARNA

har du någon favorit paj? :D

2010-05-19 @ 22:54:43
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Skrivet av: matthe

Runby? :D

2010-05-20 @ 01:30:40
Skrivet av: - JenU

Kul att du ville vara med och gissa! Kanske blev du en vinnare? Kika in i kväll för att få reda på det ;)



Svar: Låter super det =)

Här är allt bara fint =)



Kram♥

2010-05-20 @ 08:17:23
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback