Hellu

Nu är jag hemma för resten av dagen. Jag har bara varit på det där mötet. Träffat några från skolan och snackat om pedagogisk dokumentation i smågrupp och fått lyssna på en miniföreläsning.

Lite lunch har jag i magen och jag tror att jag är ensam hemma... tyckte jag hälsade på pappa men nu är han borta hehe :P
Jag har stökat omkring i mitt rum också... allt som inte hängde i en galge i garderoben är just nu utslängt på golvet... jag letar nämligen efter något. En bil som jag gjorde av en mjölkkartong i högstadiet. Jag ville ta med och visa den för barnen på förskolan men jag hittade den ju inte!!!! 

Men nu har jag iallafall satt på lite musik och jag borde plugga (läs: kommer antagligen fastna i något annat) och sätta på lite kaffe till mig och pappa om han är hemma(??) :P

Hare bra sålänge... och förresten, kolla på min nya bikini som jag inhandlade för någon dag sedan. Jag är ledsen för att den inte fanns i någon annan färg... men det är ju iallafall lite gulligt med prickar :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback