Hejsan

Jag har inte bloggat på hela dan idag för att jag har faktiskt varit ute. Eller... jag var ju inne på förmiddan men då var jag för "trött" för att blogga hehe :P

Men jag har faktiskt köpt biljett och tittat på en dansshow idag! Min kusin som är 11 år dansar och idag var det den stora vårshowen. Det var proppfullt med folk och jag och lillebror satt mitt i smeten och hade sparat platser till vår kusins föräldrar. Men de kom några minuter in i showen så de hittade inte oss tyvärr.

Men vilken show! Det var riktigt roligt att titta på. Det var alla åldrar och grupper och olika dansstilar. Min kusin var jätteduktig!! ^^ Hoppas hon hade kul ^^

Efter showen kom jag och lillebror hem med huvudvärk. Solen och brist på mat.... ja. Så vilken tur att vi åkte hem direkt och fixade mat.
En majskolv till förrätt och sen en sallad med haloumi och sen tog jag lite vattenmelon till efterrätt ;) Jag är mätt! Fast nu är det kaffe och godis som väntar också haha :D 




Imorgon blir det äventyr! Familjen (förutom syrran som är på västkusten) åker till landstället i Trosa!! Det ska bli sååååå kul. Jag älskar stugan där nere. Fast nu är det ju morbror som äger den stugan. Fast vi får låna ibland.

Jag ser fram emot stranden med den stora klippan och jag ser fram emot den söta lilla staden och jag ser fram emot att bara sitta och njuta i trädgårdsmöblerna. Men jag ser inte fram emot att vi måste klippa gräsmattan.... den är ganska stor :s








Hoppas på fint väder imorgon också 

Nu blir det lördagsmys!







Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback