Fredag... yay ^^

Jag är döhungrig just nu, men jag satte precis in min paj så jag får inte äta förrän om en timme!! 

En flicka och en pojke skriker och gnäller och knuffar varann inne i cykelförrådet. Båda håller i sparkcykeln och båda säger till mig att de tog cykeln först.
Jag har ingen aning. Men jag pratar lugnt med båda att de inte ska slåss om sparkcykeln och att de måste försöka prata med varandra innan de börjar skrika och bli arga på varandra.
Sen säger jag till pojken att han faktiskt körde på en massa barn på förmiddagen och han var oförsiktig och att han faktiskt sa att han inte skulle använda sparkcykeln mer idag. Då går han åt sidan och flickan blir som en sol i ansiktet och går ut med sparkcykeln.
Men då (!!!) kommer en kompis farande på en vanlig cykel och frågar om inte han och flickan skulle byta cykel. Och de tyckte hon var superbra och tvekar inte en sekund på att byta sin sparkcykel som hon hade kämpat så mycket för alldeles nyss.

Hehe jag blir inte klok på ungar ibland. Det fanns ju många vanliga cyklar lediga när hon stod och slåss om sparkcykeln som hon lätt gav upp en sekund efter att hon hade vunnit den :P

Idag är det fredag och jag ser fram emot en massa god mat och godis och mys i tv-soffan. Tyvärr får jag ingen sovmorgon för att klockan 8:00 går vår buss som tar oss till Kålmården imorgon. Hoppas det inte blir regn... 

Trevlig kväll!!

Skrivet av: Kokorochan

svar: ja hihi ^^ <3



kramar<3

/kokorochan

2010-05-07 @ 19:46:02
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback