Finns inte!

Jag har suttit och tittat på första avsnittet på första säsongen av Gossip Girl. Jag hade aldrig tänkt att göra det faktiskt, men idag tänkte jag att det skadar väl inte att kika på första avsnittet liksom... (syrran tittar på det och jag hade tråkigt idag :P )

Jag har tittat på en massa andra serier idag också... men jag blev faktiskt väldigt intresserad av att fortsätta titta på Gossip Girl otroligt nog haha... en amerikansk skvaller-drama-serie brukar jag hålla mig undan ifrån men men...

Men nu är det såhär att jag inte kan se det andra avsnittet, för att "länken är bruten" och jag hittar inte det avsnittet NÅGON ANNANSTANS på hela internet... om jag nu inte laddar ner det på nåt sätt..
och jag är arg och superirriterad och ledsen för det!! haha
Men om man inte får se sin serie så blir man ju så :P

Jag fattar inte, hur ska jag göra? jag vill se!! :P åh vad irriterande!




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback