Äntligen hemma!

Vad skööönt att komma hem efter en HELdag ute i regnet och kylan.

Jag steg upp före 6 på morgonen och bussen gick vid 8. Det här var alltså en resa man fick anmäla sig till. Det var kommunen eller nåt som ordnade detta och bara folk från mina kvarter åkte med två beställda bussar.
Det blev lite alla känner alla och "reseledarna" hade gjort egna mackor som vi fick på morgonen. Vi åkte också tillsammans i bussen på safarin på Kålmården. Åt lunch tillsammans också. Annars gick vi själva. Jag, syskonen och pappa (mamma stannade hemma).

Men ojojoj vad vi har varit igång idag och VILKET väder!! Det har regnat HELA tiden!! Ibland regnade det lite mindre men det regnade verkligen HELA HELA tiden. Och vilken TUR att jag tog tygskor på mig idag ;) ...får tvätta dem senare.

Nämen vi hade faktiskt jätteskoj och jag vill gärna berätta mer, men hellre en annan gång för jag har precis kommit hem och jag är hungrig och jag är kall och jag är trött. Så jag ska äta varm mat och sen slänga mig i soffan och ligga där tills jag somnar, då släpar jag mig till min säng och sover tills det blir måndag ^^

Hare bra sålänge 



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback