snart kommer ett litet knott

Nej, jag fick ingen kusin igår. Min morbros fru/min kusins mamma fick bara lite medicin för magen så åkte de hem sen. Men den lilla knotten kommer ju ändå snart så vi får inte vänta så länge ändå :)

Idag har jag tittat färdigt på en serie och tittat på några avsnitt från andra serier också (jag vet inte hur många serier jag följer just nu :P ). Imorgon är det ju måndag igen och jag har skrivit ett litet anslag som jag ska sätta upp i förskolans hall för föräldrarna. Så jag inte är som en hel främling för dem... ungarna går ju ändå hem och pratar om vad som hänt under dagen och jag lär vara med i den historien, då börjar ju föräldrarna undra.



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback