Onsdag

Förlåt. Jag vill inte att det här ska vara en deprimerande blogg. Förra inlägget var kanske lite deprimerande.... :P
Idag var det tredje dagen på praktiken, det var inget speciellt som hände dag... men en liten grej som var rolig var något som ett av barnen sa... Man måste ju klia sig i huvudet när man tänker, eller hur? ;) Så var det en pojke som kliade sig i huvudet med båda händerna också sa han; Jag tänker med båda händerna!
Haha xD hur gullig kan man bli hihi ^^

Nu tänker jag visa ett par bilder på "dockor" som jag har designat på den här sidan. Jag tipsade om den sidan i nåt inlägg förut (med sailorfiguren) men nu har jag lekt hur många timmar som helt på den här sidan och hittat en massa andra dress-up-spel.









Alla spel var inte så roliga, men.... några kunde jag hålla på med hur länge som helst :) Jag är säkert jättebarnslig som gillar att sitta och "klä på dockor" :P men det är roligare än vad man tror ibland hehe... (du som är kille kanske inte alls gillar det här inlägget... sorry) ;P

Nu är det snart mat här hemma (det blir morotsoppa!) och sen ska jag sätta mig och ta det lugnt framför tre olika serier! ^^
God kväll!


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback