Lördag

Det är lördag idag och min lediga dag :)
Vaknade pigg och relativt glad och jag var uppe tidigt och hade saker för mig. Åkte in till stan för att kolla om det fanns nåt kvar på bokrean... inte direkt... men jag hittade en bok som inte var på rean, dock köpte jag den inte men jag ska göra det nån gång när jag känner att jag har lust att läsa den :) :P

Det börjar ju bli vår nu.. plusgrader och sol ju :) så jag tog fram en tunnare jacka idag, fortfarande vinterjacka men den är tunnare :) Men jag vågade inte ta på mig tunnare skor för det är ju fortfarande snö och is ute och slask!!





De här skorna hittade jag när jag var i stan. För inte så länge sen köpte jag ett par andra skor... som jag ska använda till våren, de här ska jag också använda till våren... och sommaren :) jag kom på att jag har inte så många vanliga skor till vår och sommar... så¨de här var ju perfekta och dessutom är de hur snygga som helst tycker jag :)



Dom glänser tillochmed! Det kan iförsig vara dåligt och se riktigt fult ut om/när de blir slitna :/ men men

Klockan är över sju och snart är det melodifestivalen.... såklart ska familjen kolla! så jag försvinner in i vardagsrummet snart och ska försöka hitta någon att heja på :P
Syrran åkte till sin kille, som bor på västkusten, igår så hon är borta nu igen. Fast inte lika länge :) Jag klarar mig :) Fast nästa vecka bjuder bara på redovisningar i skolan. Få se hur det går.
Nu är det lördagsmys som gäller, hoppas alla har det bra :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback