Syrran är hemma!

Halloj!
Idag kom syrran hem! Äntligen! Det var så länge sen så det kändes konstigt att inte ha henne hemma. Men nu är hon hemma och det känns som allt är tillbaka till det normala och jag får skratta lite mer om dagarna :)
Om jag får så kanske jag kan lägga upp några bilder här från hennes resa i Marocko, om hon nu har tagit några bilder(?)

Idag är det fredag! Mysfredag.... jag ska ta det lugnt efter en lång vecka (den här veckan har faktiskt känts lång). Det blir lite godis och lite film med syrran :)
Imorgon ska vi också se på film. Jag, lillebror och syrran har bokat biobiljetter till Alice i underlandet. Men först ska jag ta mig en rejäl sovmorgon! Eller jag ska iallafall sova så länge jag kan även om jag kommer vakna klockan åtta ;P



jag och syrran för tio år sedan (?) Uppdatering: Det är antagligen sommaren mellan sexan och sjuan när det här kortet togs.

Skrivet av: MODEINSPIRATION

Åh vilken fin bild. Det är kul med minnen:)

2010-03-06 @ 11:08:19
URL: http://www.modeinspiration.com
Skrivet av: Kokorochan

Svar: Okej tack för tipset :D ska försöka skriva mer om anime och manga, men jag gillar mest shoujo och vet mest om det :P men ska försöka skriva om lite allt möjligt ^^



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-06 @ 14:56:47
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback