söndag = plugg

Hehe vilken mysig dag ^^ Jag vaknade tidigt idag för att träffa mina kompisar från skolan för att plugga. Mötte upp dem för att tillsammans gå hem till en av dem :) Det är mycket skönare att sitta hemma hos nån än att sitta i skolan, dessutom är det ju söndag idag.
Vi är fyra stycken tjejer som jobbar ihop (har jag berättat det förut?) och vi jobbar faktiskt ganska bra, vi blev nästan klara idag med arbetet... fast vi satt ändå från klockan tio till klockan sex, lunch-rast och kafferast inräknat ;) Hon hade världens gulligaste hundar också! Sånahär långa och smala hundar, de ville bara gosa hela tiden ^^
Så det är det enda jag har gjort idag... kom hem nyss och är inte alls hungrig, familjen har redan ätit. Men jag tar väl nåt lätt lite senare när jag blir hungrig.
Imorgon ska jag plugga ensam på ett eget arbete. Som jag har sagt så är det bara en massa redovisningar den här veckan (en massa = två). Sen är det över och en ny kurs börjar! Jippi ^^


Så vad ska jag hitta på nu? Syrran stannar säkert hos sin kille hela veckan ut så jag har eget rum ett tag till nu. Jag tror jag ska titta på nån film nu och bara ta det lugnt :) På söndagarna ska man väl vila upp sig ;)


Har nog inge annat speciellt kul att berätta idag.... kanske jag hittar nåt spännande på nätet annars får du vänta med roligheterna tills imorgon :P
Hehe vilken mysig dag ^^ Jag vaknade tidigt idag för att träffa mina kompisar från skolan för att plugga. Mötte upp dem för att tillsammans gå hem till en av dem :) Det är mycket skönare att sitta hemma hos nån än att sitta i skolan, dessutom är det ju söndag idag.
Vi är fyra stycken tjejer som jobbar ihop (har jag berättat det förut?) och vi jobbar faktiskt ganska bra, vi blev nästan klara idag med arbetet... fast vi satt ändå från klockan tio till klockan sex, lunch-rast och kafferast inräknat ;) Hon hade världens gulligaste hundar också! Sånahär långa och smala hundar, de ville bara gosa hela tiden ^^
Så det är det enda jag har gjort idag... kom hem nyss och är inte alls hungrig, familjen har redan ätit. Men jag tar väl nåt lätt lite senare när jag blir hungrig.
Imorgon ska jag plugga ensam på ett eget arbete. Som jag har sagt så är det bara en massa redovisningar den här veckan (en massa = två). Sen är det över och en ny kurs börjar! Jippi ^^

Så vad ska jag hitta på nu? Syrran stannar säkert hos sin kille hela veckan ut så jag har eget rum ett tag till nu. Jag tror jag ska titta på nån film nu och bara ta det lugnt :) På söndagarna ska man väl vila upp sig ;)

Har nog inge annat speciellt kul att berätta idag.... kanske jag hittar nåt spännande på nätet annars får du vänta med roligheterna tills imorgon :P


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback