Sjuk

Det blev inte bättre. Kul dag att vakna upp till. Jag hade en väldigt trevlig dröm och när alarmet ringde kände jag i drömmen hur jag sakta var tvungen att vakna upp, men på nåt sätt kändes det som om jag försökte dra emot för att få stanna i drömmen. Men det gick ju inte så bra. Men ändå kände jag att jag kunde dra emot lite. Är det någon som kan hantera sina drömmar överhuvudtaget?

Jag är ju förkyld. Men om man bara måste snyta sig var femte minut kan man ju ändå gå till jobbet, men idag kan jag inte tänka klart och det känns som om huvudet är fyllt med en massa bomull. Då får man stanna hemma, eller måste.

Försökte somna om men det gick inte bra. Efter att ha ätit frukost och ringt till förskolan (jag har telefonfobi) så var jag för "vaken" för att kunna somna om igen. Jag kan försöka i eftermiddag istället.
Klockan är ju bara halv nio... har jag bloggat såhär tidigt nån gång förut?




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback