Promenad

Hello ^^
Idag väcktes jag av pappa. Klockan 11, när han redan hade varit på jobbet i cirka fyra timmar :P Då kom han hem och hittade mig ensam hemma och sov klockan elva :P
Hehe, jag brukar inte sova så länge. Fast igår ställde vi ju fram klockan en timme så egentligen sov jag bara till tio ;)

Så det jag har gjort idag hittills är att äta frukost, duscha och sen gick jag ut på en promenad. För jag har inte varit ute på hela helgen!


Jag tog på mig ett par nya skor och tänkte att jag skulle gå in dom. Jag satte faktiskt plåster på hälen ifall jag skulle få skavsår. Men hjälpte det då?
Nä!
Efter halva promenaden började det göra ont på hälarna och jag var tvungen att sakta ner. Usch vad jobbigt det var den sista biten. När jag kom hem och äntligen fick ta av mig skorna märkte jag att jag hade gjort en stor röd fläck i ena skon. Stackars nya skor. Och stackars mina hälar!! Jag ska gå barfota hemma hela dagen nu.

Nu ska jag försöka plugga lite 
Hörs senare



Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback