Naturvetenskap

Hej!
Idag hade jag ett seminarium. Vi fick sitta i andra lokaler som jag inte har varit i förut. Det stod skåp med en massa uppstoppade djur utanför också.
På seminariet ställde läraren fram stora isbollar hos varje grupp. Hon hade hällt vatten i ballonger och ställt in dem i frysen dagen innan antar jag. Sen vi fick vi en massa verktyg att använda... borrar, hackare och mikroskop. Så det fick vi sitta och leka med idag. Det var superkul kan jag meddela. Vi upptäckte bubblor och sprickor och fick hälla salt och karamellfärg på och det var riktigt roligt ^^
Du som trodde att högskola bara är tråkigt och jobbigt har helt fel ;) 

Nu är det kväll strax och det är ju faktiskt våffeldagen eller vad det nu heter ^^ så vi ska faktiskt göra våfflor här hemma idag :D

Skrivet av: Kokorochan

Svar: åh tack så mycket<3 jag börjar nästan rodnaaa >.< vilken fin komplimang, tack :')



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-25 @ 18:03:58
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: eller hur :O jag ska be någon att börja tillverka det här och typ sälja på IKEA? xD



annars blir man ju tvungen att beställa hem ett helt bord från Japan haha xD



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-25 @ 20:19:30
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Skrivet av: Kokorochan

Svar: haha vad gullig du är<3 vilken ära det skulle vara 8D men det tror jag aldrig kommer att hända xP



Kramar<3

/Kokorochan

2010-03-25 @ 21:32:40
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback