Kusiner

Mitt under lördagsmyset får mamma samtal från sin bror som berättar att de har rusat hem från skidsemestern för att frugan har fått verkar (eller vad det nu var, jag är inte säker). Så mamma fick komma till undsättning och plocka upp vår lillkusin på vägen för att de skulle åka direkt till sjukhuset.
Min morbrors fru ska kanske inte föda ikväll men de måste åka in på grund av värkarna eller vad det nu var. Så nu har vi vår lillkusin hos oss, vi har tittat färdigt på melodifestivalen och hon ska sova över också. Men vad spännande! Jag började gråta när jag fick veta att jag skulle få en till kusin! Min lillkusin fyller tolv nu och nu ska jag få en till! Jag blir glad när jag tänker på det ^^ och jag som utbildar mig till förskollärare också ;)
Anledningen till att jag kallar min kusin för lillkusin är bland annat för att jag och mina syskon är hennes enda storkusiner. Hon är min enda kusin (just nu) på mammas sida men på pappas sida vet jag inte riktigt hur många jag har, många har jag nog inte träffat men jag träffade några förra sommaren och de var både yngre och äldre.
Nu ska jag gå och titta till min kusin och kanske titta på min serie lite innan jag går och lägger mig.
Godnatt! :)


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback