Jusste!

Jag skulle ju blogga lite! Jag har inte bloggat alls idag. Förens nu då...
Idag var det ju min första dag på praktiken på min nya förskola (bytte nyligen för att den andra förskolan inte passade mig). Det var faktiskt bra där och barnen var snälla och riktigt duktiga. Dagen flöt på... sex timmar går ganska fort ändå.

Finns inte så mycket mer jag vill säga just nu.... På fredag kommer min älskade syster hem.... ÄNTLIGEN! Jag saknar henne så! Hörde att hon hade pratat i telefon med sin pojkvän för första gången på veckor... hon fick prata i trettio sekunder eller vad det nu var och hon började grina efteråt. Stackarn. Hon åker säkert direkt hem till honom när hon kommer hem till sverige. Jag då? När får jag vara med syrran :(

Nu ska jag titta på serier och äta lite gott. Imorgon ska jag grilla hamburgare med barnen!
Godkväll!

Skrivet av: karin

ååh jag saknar dig oxå !

hehe jag kommer åka till honom så fort som möjligt ! men d blir nog inte förrän en vecka efter jag kommit hem :) så jag kan va hemma med er mycket !

2010-03-03 @ 13:22:00

Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback