Hej!

Hej bloggen! Kul att komma tillbaka. Jag har inte suttit vid datorn på hela dagen, förens nu...
Idag var jag jätteduktig och satte igång med en uppgift med två barn på förskolan. De är jätteduktiga och jag hade förberett mig innan. Vi satt hela förmiddagen och de hann inte ens gå ut före lunch. Stackarna. Men de hade kul faktiskt och de fick göra en massa grejer. Dock hade vi inget mål direkt och på det sättet blev det ett "dåligt resultat". Men jag kan nog fixa till det när jag presenterar allting för min klass.

Jag kan berätta om en rolig grej som ett av mina barn har sagt till mig fler än en gång. Han är som en klätterapa har jag kommenterat och han håller med och han vill gärna bli en sån som är på cirkus. Alltså en cirkusartist. Det har han sagt. Och efteråt när han har berättat allt han ska göra i cirkusen så berättar han att då klappar alla händerna... och sen tappar jag alla tänderna.. kanske..
Var kommer det ifrån liksom, hehe ^^ han är faktiskt jättesöt ^^

Nu är klockan över åtta och jag är jättetrött!!! Jag tänkte skriva ut bilderna jag tog på barnen idag men jag tror att det får vänta. Jag vill bara gå och lägga mig. Jag har varit ganska sjuk idag, förkyld och täppt i näsan (för någon som väldigt sällan blir sjuk är det väldigt jobbigt) och därför har jag varit lite seg. Men jag tog det lugnt på eftermiddan och sen åt jag god mat, sen kände jag att jag behövde lite energi, så jag gjorde ett pass med pilates! Så jag känner mig jätteduktig. Men jag blev som sagt väldigt trött av det, vilket är bra! Då sover jag gott inatt.

Hoppas alla har det bra :) 


Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback