Ensam hemma

Hej! Vill bara informera om att det gick jättebra på min muntliga redovisning idag. Vi satt i vår lilla grupp tillsammans med vår kursledare och det gick hur bra som helst.
Jag sa till mina kompisar att jag gärna börjar redovisa för att det känns bättre att få göra det först och få det överstökat så man kan andas ut sen :) Och det kunde jag också! Men det var ganska lugnt och skönt där vi satt... ingen stress heller och det gick jättebra helt enkelt.

Vi (min grupp och jag) satt hela dagen i skolan, från morgon till sen eftermiddag. Bland annat var det ju redovisningen men sen var det ju den andra redovisningen som vi tillsammans ska förbereda och redovisa. Den satt vi och skrev färdigt idag och förberedde bildspel och sånt :)
Den ska vi redovisa på torsdag tillsammans och då är det inför hela klassen (vi är fem grupper i klassen). Det går nog bra det också :)

Nu har jag pratat tillräckligt om skolan :P Imorgon är jag ledig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på :) Men det gör inget att jag tar en lugn dag mitt i veckan bara sådär ^^

Förresten är jag ensam hemma just nu. Pappa kommer vid åtta och resten av familjen är borta idag fram till imorgon. Så jag och pappa ska mysa. Jag har precis förberett smeten till ugnspannkaka som jag ska sätta in snart. Jag kanske ska städa lite också.
Sånt där får man bara lust till när man är ensam hemma och får bestämma själv ;P Men det här ska bli skönt.. också är det sovmorgon och ledigt imorgon. Härligt :D

Usch, nu blev det sån lång text och ingen bild... hälften läser säkert inte ens det här :P Det gör inget, jag bara babblar på för min egen skull :P
Jag kanske skriver om nåt roligare lite senare :)




Kommentera här


Vad heter du?
Spara mig!

E-postadress: (bara jag som ser)


Bloggadress/hemsida:


Din kommentar:


Trackback